Wednesday, April 14, 2010

round - round in KL...!!very cool today...!!

hoho...
hey guys..!!
seronok gler hari ini....
hari ni aku g klcc....
yeah...
klcc....
pagi2 lagi aku dah smpai sane...
kedai semua pun xbukak lagi...
gler semangat x??
ahahhaa....

sebenarnya bukan g sane nak jalan2...
g sane sebab aku mmg ade keje...
ade briefing psl ade satu syarikat ni...
name dier scicom....
dier nk bg training utk aku...
training selama 2 bulan...
elaun...rm500 sebulan..!!
trainin ni xde bayaran..
wow...berbaloi x??
huhu...
aku dengar aku terus rase syok...
n very2 interested...

but yang buat aku kurang senang skit..
dier buat kt stamford kolej....
kt pj...next to pj hilton hotel...
n the timing is....
everyday mon - fri...
9am - till 5 pm...
wowo....gler x??
kire mcm dah belaja balek....
huhu...
yang laennya...
aku kene pakai formal...
pakai bj kemeja n slack tiap2 hari...
adoyy...
dah la 8 jam kt sane...
xleyh pakai bebas lak...
adusss.....
xberpeluh lak aku en.
but aku lupekan semua tu...
aku rase aku very2 interested....
so aku rase aku sanggup ketepikan semua tu..

abes je bnde tu....
aku lepak jap ngan mmbr aku yang aku baru kenal kt situ..
hehehe..
azhar namenya...
umur 24 tahun..
so far is good....
but as always...
dun give ur trust 100% rite??
huhu..

pastu time utk lepaskan rindu kt orang yang tersayang....!!
jalan2 kejap g taman lipur ampang...
atau nama laen bukit belacan...
hehee..
makan jajan sket then basah2 kan kaki sket...
pastu mule bergerak untuk balek...
tadi tgk orang mandi...
rase nak terjun jerk...
geram gler....
aku ni dah la pantang nampak air...
seb bek 'iman' didada masih kuat..
ahahaha...
tidak dpt syaitan itu mengoda aku
utk terjun ke dalam sungai yang mcm besh je tgk...
ahahhaa...

time balek...
time nek lrt....
aku ternampak...
budak2 kl..
huhu...
sorang tu aku rase bangsa dier india kot...
pastu awek dier mat saleh...
ahahahhaa...
kawan2 lelaki india tu lak cina....
wow.....
mcm biase..
aku just memerhati...
i like to watching n analysis people..
itu hobi aku en...
hehehee...

mat saleh tu lawa gler beb....
rambut dier lawa sgt2....
nmpak lembut n lebat sgt...
perang dier pun lawa...
bukan perang perak....
mamat india ni pun not bad la...

but ape aku nk ckp...
dorg ni still budak2 la beb..
aku tgk umur dorg dlm lingkungan 16 or 17 tahun la....
tgh syok dok perhati....
tibe2...
mamat india tu kiss pipi mat saleh tu...
wahhh....
gler berani...
huhu....
xkesah la en...
dorg bukan islam pon...
but ape aku nk ckp is..
BUDAK2....
diulangi.....BUDAK2...!!
eishh2..
berani btol dak2 skang en....

sampai je kl sentral..
ngah menunggu ktm nk balek klang....
aku dpt col....
col dripada syarikat advertising...
kt kl gak..
suwoh aku dtg interview kul 3 ptg sok...
hoho....
alhamdulillah...
rezeki dtg melimpah2 minggu ni....
n agak busy la minggu ni...
huhu....!!
jumaat ni maw g career fair lagi kt mid valley...
hehehe..!!
hope i can really get the job this time....!!
aku dah boring wat keje sndiri nie...
ade xde je duit..
ahahaha...

enjoy kan hari aku hari ni...
but cume satu bnde aku kesal sket hari ni...
i didn't brought my camera...!!arghhhh....
so fed up...!!
so guys..
sori...
dun have any pic to show...!!
really sori..!!

hope u all do have a nice day to...
enjoy this life...!!


No comments:

Post a Comment