Tuesday, April 20, 2010

dunno what to think...n dunno what im thinking....argghh!!i dun think anymore..!!

salam sejahtera...
pada malam yang hening ini....
aku duduk menghadap komputer aku yang tersayang...
cam biase la hari ni...
menghadap fm..!
yeah...
aku dah masuk season 2012/2013..
terer x??
ahahhaa.....

tgh syok menghadap fm...
tetiba ada sat mesej masuk..
aku xtgk enset..
tapi dengar bunyi...
pakai headfon nie...
tapi still dgr henset bunyi..
terer x??
ahahhahaa....

tapi bukan ketereran aku tu yang aku nk cter....
aku dgr bunyi msj aku terus toleh r...
undurkan kerusi aku n amek henset aku kat katil..
ye..katil aku yang empuk..
mcm biase la dah amek enset bersedia la nk tekan lock kod...
lock kod aku??
@#$%^
okay x??
hahahaha....
tapi bukan psl lock kod jugak aku nk cter...
yang aku nk cter...
aku tekan lock kod...
skrin aku xmenunjukkan ape2 tanda.....
hanya lampu yang menyala....!!
arggghhhh..
sudah...
time genting ni la plak henset ni nk wat hal...!!
adoyy...
menambahkan lagi tekanan hidup aku..!!
arghh...!!
smpai skang...
msj ke col semua masuk...
tapi xde skrin la..
bermakna aku xleyh bace msj...
aku xtaw pun sape yang antar msj...
n satu lagi aku xtaw sape yang col aku...
aku kire angkat jelah....
ahhahhahaa..
so klu aku angkat fon ttb cm marah2 en..
jgn marah la erk..
ahahahhaa...
geram2....!!!

sok klu ikot aku kene g stamford kolej tu..
yang ade kelas aku ckp tu..
kelas komunikasi...
but bler pikir balek..
adoyyy...
jauh nyerr.....
aku xnak menyusahkan mak bapak aku....
g sane mesti nk kene modal....
modal bukan sket..
minyak, parking, makan...
aku bukan kesah sgt xmakan..
tapi klu dr kul 9 dtg smpai kul 5...
paling koman mesti ade mkn sekali en??
tu belum mengambil kire faktor jem dikala pagi...
dan juga menambah tekanan yang sampingan laen..
seperti saman parking ke...
dan termasuk la risiko2 laen...
adoyyy...
ape aku nk buat...??
aku dah xlarat nak berfikir....
aku dah malas nk fikir....
n aku xtaw ape yang aku fikir...!!

arghhh..
damn.....!!


No comments:

Post a Comment