Wednesday, March 24, 2010

time is ticking...it's gone with NEVER thinking....

yeah....
tepat pukul 12 malam aku siap menulis blog ni..
bermakna hari ini adalah hari khamis...
dan hari khamis dan bulan dan terutama minggu ini..
adalah saat yang terpenting bagi aku...

yeah...
my dreams job comes...
tadi aku dah antar portfolio...
aku puas hati dengan hasil kerja aku selama 3 hari...
printing tadi pon membuahkan hasil yang menakjubkan...
walaupun duit aku melayang...
but aku tersangat puas hati hari ni...
hope the judges have a same feeling with me...
i really hope they does..

ni la date aku hari ni..hahaha..!!

yeah...
setelah sekian lama..
akhirnya aku pergi jugak swimming...
yang pertama dalam bulan nie..
hehe..
memang puas gler aku berenang hari ni..
release tension..
cool je aku arini...
besh dapat baring atas air sambil memandang langit yang mendung..
segala2nya berjalan lancar hari ni..
n hati aku pun xberkecamuk seperti sebelum ni..
just cool...
hey2..
xlupe...thankz to my buddy..
shaqer la qaqer..
ahahaha...
dier jadi peneman aku hari ni..
kire aku berdating la dengan dier hari nie..
huhu..boleh??
nk pic??adew kt sebelah ni.....
nk kenal..??meyh2..bgtaw aku..!!

yeah...
abes je berenang...
balek rumah then terus g maen bola..
ahahhaa...
gler x??
tapi arini aku kalah dengan shakir..
ahahhaa..
but xpew....
aku saje je xmen btol2...
sebab nk stay injury free...
hehehe....
esokkan hari penting...
yeah..
aku akan balas dendam sok...
ahahhaa...

ni lah tempat aku beradu tenaga dengan shakir..

hey2...
tadi aku sempat tgk tv jap...
tgk cter cuci2 services..
huhu..
aku minat gak cter nie...
firstly...
semua pelakonnya mmg mantap....
aku paling suke yang rock2 tu..
aku xtaw la namanya..
but sekarang n dier vokalis kumpulan exists..
yeah...
exists...my fav band in m'sia..
hehehe..!!

cter tu tadi aku xengat tajuk psl pe...
but aku tertarik kt satu babak nie..
kawan2 kaya si zed zaidi...
aku xigt name watak dier ape..
ajak mkn minum pe semua..
dorg mkn byk gler...
zed zaidi minum air kosong je..
abes mkn...
mmbr2 zed ni suruh zed bayar...
zed ckp r...
aku minum air kosong je...
xkan aku kene byr..
pastu mmbr2 dier ckp...
"kiter kan kawan...so belanja pun xkesah la.."
wahh...
itu ke style orang kaya??
ahahaha...
sungguh memalukan....

last2 mmbr zed ni byar je...
tapi lepas tu korang xkan percaya..
aku sendiri terkejut..
dorg terus putus kawan...
time tu jugak..
pergghhh...
w&#( T&! F#%$ is this..!!

hahaha...
tapi klu aku...
aku xkesah pon putus kawan dgn orang yang cmnie..
yess
dorg just kawan yang boleh bawak ketawa je..
time susah..
hilang entah kemana...!!

ya allah..
jauhkan la aku dari golongan2 manusia durjana seperti ini...
mereka sanggup mengorbankan persahabatan..
apabila hajat tidak kesampaian...

aku hope...
aku jugak xtergolong dalam golongan ini..
kepada kawan2 ku...
sekiranya ada kesalahanku..
maafkanlah kawanmu ini...

aku hope jugak...
esok adalah lebih baik dari hari ni..
atau paling kurang berjalan lancar seperti hari ni...

k guys..
need rest for big day tomorrow..
take care...
loving always...
enjoy this life...!!

No comments:

Post a Comment