Tuesday, March 23, 2010

penantian adalah PENYIKSAAN...

xsabar rasenya nak tunggu khamis ni...
aku dah xsabar nak kene temuduga nie....
but sabar2...
jangan over confident...
maybe esok hari yang busy sket...
nak g print portfolio tu...
nak amek minyak wangi lagi...
semua orang dah tertunggu2 minyak wangi aku tu...
huhu...

oh..
korang xtaw yer??
huhu..
aku ni sebenarnya ejen One Drop Perfumes...
n Dhia Perfumes...
so sape2 yang nak order...
sile2...
jangan malu2...
sile cntact aku...
kat sini boleh...
samada kt komen ni....
or kat ruangan cakap2 yang telah disediakan..

ini adalah one drop perfumes...sekarang terdapat yang mini...

cara lain..
contact kt myspace ataupun facebook aku...
leo_aquarose89@yahoo.com..

klu nak lagi alternatif lain...
boleh la hantar email kat aku..
email yang same seperti diatas...
seperti biase...
hidup ini adalah pilihan..
maka, aku akan bagi jugak korg pilihan...
sama ada korang nak antar by hand ataupun pos...
penghantaran adalah percuma...
akan tetapi...
harga bagi sekotak One Drop Perfumes adalah RM40...
Dhia Perfumes lak RM20...
ni bagi penduduk semenanjung sahaja ye...
bagi sabah dan serawak....
penghantaran akan dipertimbangkan...

klu korang x pakai ape2 perkhidmatan..
seperti perkhidmatan pos atau sebagainya...
harga jualan boleh berubah menjadi lebih murah...
satu lagi cara untuk mendapatkan dengan harga yang murah adalah
dengan membeli banyak2...
diskaun akan diberi..
sekian sahaja promosi...
huhu....

cter psl design..
aku dah siapkan 7...
aku target mlm ni siapkan supaya boleh mencapai 10 atau 11...
dan esok 12 hingga 13....
sebenarnya banyak dah design...
but xprint jerk..
yang print ni just 12 je kot..


k guys...
maw sambung wat design lagi..
klu x kang xtido aku....
later k...
enjoy this life...
loving always..!!

No comments:

Post a Comment