Tuesday, March 30, 2010

Mari Bermalas2 AN..... i'm tired for waiting..!!



hi guys..!!
wow...

dah seminggu aku menyepikan diri....
aku bukan sahaja menyepikan diri...

tetapi juga menyembunyikan diri..
masih lagi membuat rutin..

seperti kebersihan diri...
keseronokkan sendiri..
but i'm always sendiri rite now...

i feel like exhausted...

can u believe it??

sedangkan aku xbuat ape2...

ape yang aku buat hanyalah mengurung diri...

mengurung diri didalam bilik..

masih lagi menghadap komputer kesayangan...

akan tetapi tidak bersosial...

bukan merasakan yang sosial itu tidak bgus...
akan tetapi....

aku cume MALAS....!!!

MALAS yang teramat sangat...!!

nk bukak fb sendiri pun terasa BORING....!!

argghhh...
sungguh BORING penulisan aku en.???
aku pun dah MALAS nak menulis sekarang ni..!!

so LATER...



p/s : plezzz jgn ikot perkara diatas....!!terutama perkataan yang dibesarkan itu...!!

No comments:

Post a Comment