Tuesday, April 6, 2010

everything is coming back to me..!!yeah..i like it....!!

the mood...
the craziness...
the passionate...
the pace..
the healthy..
the physical..
the helpness...
the happiness..
the smile...
the coolness...
yes....
im very glad their back....!!

when everything comes back..
i'm being me again..
thankz to god to gave all that thing back..
really miss them so much...

thankz to my beloved friends to....
all of you are very wonderful...

mohd shakir..
mohd hafiz...
omar hidzan...
intan farahabibi..
i'm owe u all everything....

i'm sorry guys...
for some reason....
i'm lost....
n im lose too...
i'm lose to the evil that whispering to me..
whispering to lost control of myself...
but now...
i'm in seat driver back....
i'm really enjoy to be here...
and to sit back in here...
i wanna always be here....
n i hope i can do it....
this is my place..
and this is my life..!!


ahaha...
aku baru mengikuti berkembangan rafiq ape ntah namenya..
ahahaha...
pergghh...
teros popular dier skang ni..
ahahaha...
pada pendapat aku...
dier ni just merasakan populariti arwah din beramboi tamat begitu sahaja...
so dier nk teruskan populariti tu..
tapi bukan utk arwah din beramboi..
but utk diri dier..
hahahaha..
aku just gelak bile aku bace komen2 budak nie..
aku rase dier just xdpt perhatian..
but he loves perhatian...
so dgn care tu dier dpt perhatian..
huhu..
ko tunggu jelah dik..
pasni ko kene cekup....
aku xsabar nk tunggu berita penangkapan ko....
klu ko xkene cekup pun...
aku doakan jelah hidup ko aman...
tapi aku pasti...
susah utk ko nak jumpe keamanan..
selagi ko xmintak maaf kepada yang berkenaan...
dan jugak ko membuat kenyataan maaf secara terbuka...

aku ni xde la peminat fanatik arwah din beramboi...
but aku suke jugak dengan kelakar dier kadang2..
n dier mmg buat aku gelak bile saat aku memerlukannya..
n aku xrase kelakar dier menyakitkan hati orang...
aku jugak xrase lawak dier melampau...
but semua orang ade pendapat masing2..
but care ko bagi pendapat ko tu salah r 'dik'..
care ko tu akan menyusahkan diri ko balik...
n aku rase ko keterlaluan dalam meberikan pendapat....
pastu mengenai orang yang dah xde plak tu.
n yang paling aku marah kenapa perlu main2 psl bnde2 agama nie??
erm...
dunia2....
semuanya dah terbalik n dah bercelaru....

apepun..
tadi aku g makan abc kt depan umah aku..
huhu...
then aku terbace surat khabar...
rumah arwah din beramboi kene rompak...
adoyyai...
lepas satu2....
aku amat bersimpati....

but ape yang aku mampu katakan....
takziah kepada keluarga arwah...
dan hope sgt keluarga arwah dapat terima segala dugaan...
ini semua dugaan tuhan....
berat mata memandang..
berat lagi bahu yang memikul..
klu aku kat tempat mereka...
aku jugak pasti akan kehilangan arah...
aku amat berharap keluarga arwah masih mampu bertahan dengan dugaan ini....

think before u act...
n act smart to be smart...

p/s : mase berita arwah din beramboi meninggal...aku tgh tgk youtube...dengan drama sebabak era bersama selebriti....pastu aku terkejut bace komen...semua komen alfatihah.... dan alfatihah kpd din beramboi....cepat btol brite tersebar sekarang....arwah meninggal dalam pkul 12.30...aku tgk youtube tu dlm kul 3....cepat en??teknologi sekarang dan orang2 sekarang mmg pantas....but kenapa ada yang menyalah guna teknologi???aku btol2 xfham...

No comments:

Post a Comment