Friday, March 19, 2010

yeah..!! i really don't know WHAT i'm THINKING rite now..!!

huhu... mcm serabut je tajuk ni en?? mmg serabut pun... sebenarnya aku xtaw ape yang aku fikir skang ni... aku jugak xtaw ape perasaan aku hari ni... aku jugak xtaw ape mood aku arini... mungkin ini adalah hari2 BLUR aku... but i really dun like this... really hate this situation... dimulakan dengan pagi pagi buta tadi.... aku tido kul 2 or 3 malam tadi... aku pon xigt... sebab aku melepak ngan OMA... biaselah bile lelaki dah melepak.. mane nk sedar jam en... pastu teman dier mkn lagi.. huhu..!! mcm biase aku xmkn... diet.!![cehh..duit xde yg sebenarnya..]. balik je tros tido.. but aku tido kt sofa mlm tadi... malas gler nk tido katil.. adik aku dah konker katil.. so dah xbesh la plak en... so tido sofa.. dalam pkul 7 aku terbangun... mula2 aku ingat blackout.... rupanya lampu bawah ni mmg ade suis padam sendiri...

so dah bangun tu terus r nek atas.. then solat subuh lmbt..hahaha.. konker katil balek... wahhh sedapnya..!!nk dijadikan cter aku bgun pukul 9.... mcm awal sgt je en aku bgn... aku sebenarnya terkejut... terkejut sebab aku mimpi ngeri.. aku mimpi aku kene gantung.... bapak r...!! seram sampai saat skang aku menulis.... dari situ aku dah mmg xde mood langsung nak buat ape2... tapi btol la ape orang ckp en... jgn tido pukul 7 pagi keatas.. kire time waktu 'dhuha' ni.... bile dah bangun aku sarapan then meneruskan kehidupan aku dengan pergi kolej... hahaha.. orang semua cuti aku g kolej... aku sebenarnya nk jumpe puan zu.... tapi dapat jumpe cik nik... hahaha.. jadi la.. aku nk mintak nasihat dier...


ijal

khidmat nasihat ape erk?? hehehe.. sebenarnya aku tibe2 diperbanyakkan dengan tawaran pekerjaan... first keje part time kt jusco bukit raja... jadi promoter... aku dah janji ngan ijal nk dtg arini... but tetiba aku dapat col dari sebuah tempat yang mmg aku mengidam nak keje kt situ... iaitu karangkraf... waahhh...!seronok gler.... aku temuduga 25 mac ini... so kawan2... plezz doakan saya mendapat jawatan idaman ini... huhu... skema lak en... biaselah... kite meminta... so mestilah skema sket.. hehehe..!! dier suruh aku buat preparation utk ujian semua elemen penting multimedia la... seperti, adobe photoshop, illustrator, dreamweaver, dan juga in design..!! arghhh.... aku xtaw ape yang aku pikirkan... seronok, gembira, takut, cuak, risau, semangat.... semuanya bercampur dengan tidak sekata... maka membuatkan aku btol2 xtenteram sekarang ni.... ape aku nk buat????!!!!!

serius aku tengah xtenteram skang ni....
tadi tanya cik nik... aku tenang la skit... tapi bile balek umah ni... aku jadi xtenang balek... adusss...!!apsal aku tetiba gelabah ni...!!aku xpernah segelabah ini...!!arggghhh.....aku btol2 rase nk menjerit skang ni....!!seseorang...tolong la bantu aku....!!!ya allah... tenteramkan jiwa hamba mu ini....!!!aku xtaw aku gelabah pasal ape... aku jugak xtaw ape sebenarnya yang bermain difikiran aku... so aku xdpt berfikir ape pilihan yang aku ade untuk menyelesaikan masalah aku nie... ya allah... bukan besar n berat mane pun masalah aku nie... tapi kenapa aku xdpt bertenang?? tapi akhirnya....!!

aku sgt stress..!!

skang aku dah nmpak jalan penyelasaian nyer..!!hahaha... thankz 2 my dear friends..!!murney....plezz help me okay...!!i'm really need help rite now....!! hani yakuza.... i need ur opinion...!! so plezzz on9 rite now....!!plezzzz......!!!

2 comments:

  1. hani....
    just need ur help....
    i nk tanye pndapat u psl design i...
    design tu i nak wat utk portfolio i...

    setakat ni u lah orang paling jujur komen hasil kerja i...
    hihi...
    so plezz help....
    on ym always k..

    ReplyDelete