Sunday, March 14, 2010

adakah anda PERCAYA pada takdir??

huhu...takut x tgk tajuk aku??
aku pon takot gak sebenarnya....
but au baru lepas tgk movies...

rogue assasin...

aku just tertarik dengan jalan cerita dier...
ala2 cerita face offf....
face off lagi cool la...
but this one is near that..
jalan cter dier mudah....
dua orang sahabat ataupun partner dalam fbi...
sorg tu mati akibat diserang dalam rumahnya sendiri..
pastu tetiba muncul watak jet li...
mula2 igt dier ni jahat la...
yang mana berpihak pada pihak yakuza....
hani yakuza..anda jangan perasan ye...
anda kes laen..
hikhik...

rupe2 nyer...
dier adalah orang yang mati tadi....
ahahahaha...
pelik x??
kirenya mase dier kene serang tu anak bini dier semua mati....
tapi dier xmati...
dier bunuh rogue tu adew la....
then pas dah bunuh rogue tu...
dier bakar umah dier..
n buat mcm orang igt dier dah mati dibunuh....
then dier g jumpe pakar bedah...
then tukar muke dier...
jadi la jet li...

then dier bunuh semua orang samada pihak yakuza dan juga pihak jepun yang lain...
dan jugak termasuk polis....
kirenya polis igt dier jahat...
n pihak yakuza pon igt dier jahat.....
menarik en??

korang tgk la jugak..
ade kt saluran star movies....
cter lame nie....
aku je yg baru tgk....
maklum la...
dah lame xbukak tv...
ahahaha....
asyik menghadap komputer kesayangan aku ni je en...

ni la tempat aku lepak hari2...

ape yang aku tertarik dalam cter ni
yang terus menjadi tajuk dalam posting aku kali ni...

apabila watak hero...
kire member kepada yang konon2 mati tu...
tanyer kt sorg watak lain yang bernama benny....
are u believe in fate benny...?
benny pon berkata....
apabila dah di'translate'kan...
aku lebih percaya yang hidup ini adalah pilihan yang kita pilih...
huhu..
so korg rase cmner??

bagi aku..
dua2 btol...
kite kene percaya pada takdir....
dan kite jugak perlu buat pilihan dalam hidup kite....
sebab setiap hari hidup yang telah ditakdirkan ini...
datang dengan pilihan....
dan terpulang kepada kite untuk memilih jalan hidup kite...
pilihan itu akan memberikan kite pilihan....
untuk menderita sekarang ataupun kemudian....
pilihan itu jugak yang akan menentukan..
kite nak bahagia sekarang atau nanti...
begitu juga dengan kite nak baik sekarang ataupun kemudian...
maka...
pilihan terletak ditangan anda...
tapi jangan pilih pakai tangan...
sebaliknya pakailah akal dan fikiran yang telah dikurniakan...
aku mengingatkan diri aku jugak psl bnde ni...

lepas tgk je cerita tu...
tros kalih tgk bola lak...
ahahahaha...
Manchester United vs Fulham..
result??
3-0
yeah....aku suke...!!
i love u rooney...!!
huhu...
chelsea akan kalah dalam perebutan takhta ni..!!
aku sangat yakin...
walau apapun...
biarlah takdir yang menentukan....
hikhik...

rooney berjaya mendapatkan 2 gol hari ni...


enjoy this life..
n loving always...

No comments:

Post a Comment