Wednesday, March 3, 2010

1st posting after 2 weeks create this BLOG..!!

huh..akhirnya!! aku telah berjaya menyiapkan blog ni... ahaha... sebelum nie... blog aku just cm letak gmbr je... aku cam xpuas hati lerr... xbper nk lawa.... huhu....

ni aku dah edit 2 3 kali.... baru la aku puas hati... bukan ape... aku malas nak tukar2 lagi lenkali... so bek aku buat sampai aku puas hati en...

aku buat blog kt sini sebenarnya kali kedua.... dulu aku ade jugak buat blog kt sini.. but berkongsi... dengan fairuz... ahahaha... sebabnya tu adalah tugasan mase blaja dulu... aku pon xtaw ape dah jadi dengan blog tu skang... link dier pon aku dah lupe... sebab dulu fairuz yang control blog tue.. hehehe...

aku buat blog kt sini jugak pasal aku macam dah boring lak men fb.. men game n tgk movies kt youtube.... ahahaha.... so aku buat la blog ni....

lagi satu punca utama aku buat blog ni... sebab aku geram lak.... tgk semua mmbr2 aku wat blog... ahahahha.... [dengki punyer orang]

antara contoh blog mmbr aku yang paling aku respect adalah seperti blog ini.... hana montana... dier puyer blog banyak gambar, chantek, n stylos.... aku mmg suke gler tgk.... hana.... ajar aku cmner nk letak gmbr kt tepi2 nie.... cepat...!! ahahhahaa..

sorang lagi member aku yang aku ni jadi pengikut setia membaca blog dier adalah.... hani yakuza... huhu.... yang ni aku bace blog dier dari kt myspace.... sampai pindah kt sini.. aku still bace blog dier.... but skang dier xde la update tiap2 hari.... biaselah... orang bz.... hehehhee.... but to you hani..... i like to read ur story.....

dan satu lagi yang baru je wat blog.... adik sayang aku..... si pu3 kitorang kenal dah setahun lebeyh kot.. nk dekat dua tahun... kenal kt internet je... jumpe baru sekali.. hikhik.... dak ni byk sgt cter sedeyh..... so klu korg nk sedeyh2... bace la blog dier... ahahhahaa....


kepada semua pemilik blog diatas... ye... sila bagi duit pampasan yer.. ahahahaa... blog anda telah dipromosi oleh saya dengan bagus sekali.. hikhik.....

to all my readers.... [cehh..ade kew??] hope u all happy when reading my blog.... i think this is my pathway of life.... n i hope i can share so much thing with u all out there...




4 comments:

  1. wah! adakah aku masuk dalam perkiraan ini??? huhu!
    dood, cool! welcome to the blogging world! yeahh~
    finally! ade gak bahan baru aku nak baca!!! weeeee!!!!

    ReplyDelete
  2. hahahaa....
    tenkiu hana....
    ni semua psl dorongan kamoo jgk...!!
    psl dah hari2 menghadap blog kamoo....
    so rase tercabar lak nk wat....
    ahahhaha..!!

    kite same2 sharing erk..!!
    thankz again..!!

    ReplyDelete
  3. askum...tahniah pakcik ucapkan kat ko...pakcik arap pe yang ko watni ade manfaat tuk diri sendiri,family n orang lain...cuba berfikir diluar kotak,tapi jangan abaikan mereka yang berada didalam kotak...cos tuk same2 rase ape yang ko cita2kan.pakcik harap ko jadi kebanggaan keluarga ko...:)

    ReplyDelete
  4. Tolong sediakan shout out box ye :)

    ReplyDelete